Het is erg in trek om schoten voor de boeg te geven. Dat wil zeggen: een praatje rondstrooien waardoor iemand zich gedwongen voelt om het tegenovergestelde aan te tonen. Dat zou wel eens vervelend kunnen worden. Er worden klachten ingediend en je kunt je excuses aan komen bieden. Dan laat je zien wie je bent. Ik haal daar mijn schouders over op. Het is een opvatting die ik niet deel en ik ben niet te manipuleren. Wie kan aantonen schade te leiden mag komen klagen, maar niet door eigen dom gedrag.
Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor de informatie die je hebt en de overheid kan je daarbij helpen als het om een zeer ernstige aangelegenheid gaat. Zorg dat je de juiste weg weet en verval niet in kinderachtig gedrag. Wie moet er allemaal voor je zorgen en je op je kop geven, dat je je behoorlijk moet gedragen? Ben je niet tegen je eigen succes opgewassen en heb je behoefte aan iemand die je helpt? Dan zoek je een vriend of een groep mensen met hetzelfde beroep. Die zijn er genoeg en daar kom je verder mee.
zondag 4 juli 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten