maandag 5 juli 2010

Zorg zelf voor je imago II

Het is leuk om zelf te kunnen bepalen wie je in andermans ogen bent.  Ik heb ooit veel succes gehad, door voortdurende het tegengestelde aan te tonen van wat een bekend persoon probeerde te verkopen over mij.
Zo zou ik een ernstig tegenstander van het Engelse koningshuis zijn, tot mijn eigen grote verbazing.  Mensen die mij ternauwernood interesseerden en waar ik nooit iets mee te maken had.  Nu weet ik dat het koningshuis in Engeland  nogal ter discussie staat, maar dat beschouw ik als een aangelegenheid van de Engelsen. Dat kunnen ze zelf wel oplossen.  Zolang ze niet en masse staan te demonstreren voor het paleis valt het volgens mij nogal mee.

Een bekende zanger poneerde mij of deed alsof ik een tegenstander was en ik poneerde mij zelf als volslagen gedesinteresseerd in hem.  Dit tot grote hilariteit van velen. Op deze manier bleef het duidelijk.  Het artistieke resultaat mocht er overigens wel zijn, dat was bepaald de moeite waard. Ik heb jarenlang smakelijk gelachen.  De man bleef zijn best doen. Geweldig. Het werd een fantastische samenwerking, helemaal naar mijn smaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten