dinsdag 6 april 2010
Nuchterheid overheerst
Als mensen last hebben van je bedrijf, kunnen ze altijd komen praten. Maar er moet een reden voor zijn, die aanwijsbaar is. Blijkbaar gaat het dan om vleierijen, pogingen om bij iemand anders in een goed blaadje te komen. Soms kan dat leuk zijn, maar dat hoeft niet gebaseerd te zijn op de werkelijkheid. En uiteraard zijn er mensen die het heerlijk vinden als er gevleid wordt, dat kan natuurlijk. Ik heb in mijn leven mensen zogenaamd in bescherming moeten nemen, die zich beter konden redden dan ik het ooit zou kunnen. Of ik was opeens een bedreiging, al had ik me nog nooit een moment voor iemand geinteresseerd. Of was zelfs een fan. Dan weigerde ik pertinent daar aan mee te doen.Als iemand in een goed blaadje wil komen, dan zijn er wel betere manieren voor te vinden. Het risico bestaat namelijk dat de andere partij zich verdedigt en dan is het niet zo best. Helaas niet. En het zegt ook erg veel over degenen die zo graag gevleid worden.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten