Jammer genoeg zijn politici de minst inspirerende mensen. Hier in Nederland werd en wordt de Engelse koningin en haar aanhang aanbeden op een manier, die ik ongekend vind. Terwijl de Engelsen zelf steen en been liepen te klagen en beroemde muziekgroepen uit elkaar gingen, omdat ze te destructief waren en te veel negatieve invloed hadden. Omdat ze zo graag met de koninginne-sekte meededen.Ik vermoed dat ze tenslotte door de regering opgeheven werden. Nu vlak voor de nieuwe verkiezingen in Engeland is er een geweldig enthousiasme te merken. Typisch dat Engeland zich bij Europa moest voegen om van de ballast uit hun eigen verleden af te komen.
Opmerkelijk is ook, dat landen die zich niets gelegen laten liggen aan de renaissance vorst uit Engeland in artistiek opzicht veel meer succes hebben. De Engelse koningin speelt geen rol in Zweden en Ierland, men neemt haar nauwelijks serieus daar. En dat is te merken. Popsterren breken internationaal door, schrijvers hebben internationaal succes. En er is geen invloed merkbaar vanuit Engeland.Vraag je maar eens af, waarom onze Anouk nooit doorgebroken is bijvoorbeeld.We volgend te gehoorzaam de Engelsen. Ze hoeven hier maar te kikken en te kuchen en iedereen springt in het gareel. Het is echt walgelijk. Tegelijkertijd verhuizen heel veel Engelsen hier naar toe omdat ze hun land niet meer zien zitten.
Ik stel voor dat wij hier op 30 april Koninginnendag houden en ook de Engelse koningin uitnodigen. Liefst met haar komplete veiligheidsdienst erbij, dan kunnen ze nog een paar beroerde maatregelen aankondigen. Daar houden Nederlanders toch zo van? Ik snap helemaal niets van een land, dat zegt overal vrijheid te propageren, maar intussen alles doet om zich aan een ander bestuur aan te passen.en dan nog wel een uit de Middeleeuwen. Het is meer dan belachelijk. Wat de media betreft, moet ik zeggen dat TMF de zender is die zeer objectief is ten opzichte van Nederland. Ze hebben naar hun publiek geluisterd en geven werkelijk de artiesten een behoorlijke kans. Geen invloed merkbaar.
dinsdag 6 april 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten