woensdag 7 april 2010

Wel inspirerend.

Ondanks dat kan het zin hebben om eens mee te doen aan een maatschappelijke discussie of gebeuren. Toevallig heeft Neeltje Smit Kroes een commissie ingesteld, die de geldstromen via internet moet gaan regelen. Er zitten uitsluitend Engelse bedrijven in de commissie. Vreemd, heel vreemd.

Het vermoeden bestaat dat de geldstroompjes, geldsstromen moeten worden, naar banken en liefhebbers in Zwitserland. Maar dat ondermijnt natuurlijk een geweldige hoeveelheid inititiatieven, boeken, muziek en cursussen die verkrijgbaar zijn via internet. Het lijkt mij zinvol om een commissie in te stellen die kleine bedrijven als het mijne kan verder helpen, want er zijn heel wat internet ondernemers die zo beginnen. Er zijn betaalsystemen verkrijgbaar die eenvoudig en betrouwbaar zijn voor particulieren. Daar zal ik het op een andere plek over hebben.

Tijd voor het tweede: Bericht aan de regering deel 2.

Spannend zal het worden. En inspirerend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten