Als mensen heel jong zijn, zijn ze ook vaak socialer en liever. Dat kan in hun nadeel zijn. Meestal vinden mensen ze heel leuk en zoeken ze graag op. Maar in het werk gelden andere regels. Collegialiteit houdt nog niet in, dat je alles weg moet geven. Persoonlijk heb ik liever een paar van die zachte doetjes om me heen, ze zijn meestal talentvoller en intelligenter. Daarom kunnen ze beter met mensen om gaan. Wie minder tallentvol is, moet harder schreeuwen. En o, wee als je in zo'n groep terecht komt.
Het is wel jammer als jonge mensen met al hun goede wil, uitgebuit worden. Maar dan weten ze het voor de volgende keer.
zondag 7 maart 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten