Een veel gehoorde klacht bij een nieuw gestart bedrijf is vaak: mijn vrienden nemen het niet serieus. Alleen je vrienden? Dan valt het wel mee. Bekijk jezelf eens in die vriendenkring. Is het de eerste keer dat ze je niet serieus nemen of komt dat meer voor? Ben je het lieve jongetje of meisje die altijd voor een boodschap gestuurd kan worden? Is er een dominant type, die altijd haantje de voorste was en nu van zijn plaats gedrongen wordt? Helaas, dan begin je dat nu te merken. Groeien gaat van au. Dus schreeuw heel hard en groei.
Mogelijke oplossingen: schreeuw inderdaad eens tegen zo iemand. Laat het vooral horen hoe het met je gaat en lach om de reactie.
De tweede is iemand eens flink uitlachen, hoe komt hij of zij erbij dat het niet goed gaat!!
Blijft iemand beledigd weg, wel dan zou ik in mijn handjes wrijven. Wat een opluchting en vertel vooral dat je hebt staan schudden van het lachen. Het gaat erg goed met je. Pijnlijk, ja dat is het dus.
donderdag 4 maart 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten