zondag 7 maart 2010
Geen professionals
Dat hoor ik heel vaak. Wie in de kunst of de entertainment werkt, werkt niet. Dacht je? Dat vind ik de grootste vergissing. Er wordt vreselijk hard gewerkt. En aangezien vele mensen mij gesteund en geholpen hebben in minder gezellige tijden, geef ik ze een stevige handdruk. Dat was het waard. Vandaar deze site.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten