zondag 7 maart 2010

Geen professionals

Dat hoor ik heel vaak. Wie in de kunst of de entertainment werkt, werkt niet. Dacht je? Dat vind ik de grootste vergissing. Er wordt vreselijk hard gewerkt.  En aangezien vele mensen mij gesteund en geholpen hebben in minder gezellige tijden, geef ik ze een stevige handdruk. Dat was het waard. Vandaar deze site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten